ساعت مچی امروزی
 
اینجا همه چی درهمه
از بودن در این وب سایت لذت ببرید دوستان عزیز
 


دستبند چرمی

این ساعت را به خانم‌هایی پیشنهاد می‌کنیم که ساعت‌های ساده را دوست دارند. این مدل که از طراحی‌های تابستان 2013 برند FENDI است یک ساعت ساده و ظریف است با فریمی از جنس استیل ضدزنگ به رنگ طلایی و با شیشه‌ای کریستالی و ضد خش. ویژگی اصلی این مدل، بند چرمی بلند آن است که درست مثل یک دستبند چرمی دور دست شما می‌پیچد!
 

مدل برندهای معتبر ساعت مچی امروزی
جین‌بازها ببینند

این ساعت پیشنهاد ما به جین‌بازهاست! یک ساعت تمام جین با فریم آلومینیومی و به رنگ سرمه‌ای. جنس بند این مدل، از نوعی پارچه جین است با زیره چرمی و همین نقطه عطف طراحی آن در میان طراحی‌های جدید برند Swatch است.این مدل کرونوگراف است و یک تاریخ‌شمار کوچک هم دارد. در برابر آب هم مقام است البته تا عمق 30 متری!

مدل برندهای معتبر ساعت مچی امروزی
یک پیشنهاد تابستانه

این هم یک پیشنهاد تابستانی بازهم برای آقایان. این ساعت که البته رنگ قرمز آن را هم می‌توانید انتخاب کنید از آن مدل‌های اسپرت ماندگار است، چرا که بند سیلیکونی آن، آنقدر با دوام هست که حالاحالا دست از سر شما برندارد! فریم این ساعت استیل ضدزنگ است و قاب دور آن هم از پلی‌کربونات. در برابر آب کاملا مقاوم است( تا عمق 100 متری). این مدل که باز هم از طراحی‌های جدید برندGUESS است کرنوگراف نیست اما تاریخ‌شمار دارد.

مدل برندهای معتبر ساعت مچی امروزی
آقای کروکدیل!

این مدل پیشنهاد ما به آقایانی است که طرفدار ساعت‌های اسپرت هستند. ترکیبی ویژه از چرم و استیل به رنگ رزگلد و قهوه‌ای! این ساعت کرونوگراف است و بند آن هم از چرم طبیعی است با طرحی از پوست کروکدیل. استیل به کار رفته در فریم آن نوعی استیل ضد زنگ است با آبکاری یونی که در قسمت فریم به رنگ قهوه‌ای در آمده. این ساعت در برابر آب، تا عمق 100 متری کاملا مقاوم است! این ساعت از طراحی‌های تازه برند GUESS است.

مدل برندهای معتبر ساعت مچی امروزی


 

مهر: بتیز هاوایی شرکت سازنده ساعت، یک نوع متفاوت از ساعت هوشمند تولید کرده که دارای قلب اتمی سزیم 133 است که یک ساعت اتمی را به یک گجت پوشیدنی تبدیل کرده است. - ساعت های اتمی که از سزیم 133 ساخته شده اند بسیار دقیق هستند. بهترین ساعت سزیمی تقریبا در هر 6000 سال به اندازه یک ثانیه خطا دارد. - ساعتهایی که با ساعتهای اتمی برای تنظیم زمان خود ارتباط برقرار می کنند سالها پیش تولید شده اند اما تولید یک ساعت اتمی مچی یک مسئله جداگانه است. - براساس اعلام بتیز هاوایی این ساعت در هر دوره یک هزار ساله تنها یک ثانیه را از دست می دهد ...
 

خرید ساعت زنانه ارزان ژله ای سواچ

خرید ساعت زنانه ارزان ژله ای ماک معتبر سواچ

فروش ساعت زنانه سواچ مدل ژله ای



ساعت سواچ بند ژله ای
تاريخ : پنجشنبه نوزدهم آبان 1390 | 23:38 | نویسنده : غزل
ساعت ها از زمان قدیم تا حال بر روی مچ دستانمان همراه ما هستند ،با پیشرفت تکنولوژی و سبک ها آنها نیز پیشرفت کرده اند.در ادامه ۶ ساعت جالب ،کاربردی و کمی عجیب را معرفی میکنیم.

انزل وب

Oakley Elite Full Metal Jacket

قیمت:۹٫۴۰۰۰۰۰ میلیون تومان

میتوانید این ساعت مچی گران قیمت را به دست خود ببندید یا اینکه آن را در جیب خود قرار دهید،Oakley با یک غلاف تمام فلزی پوشش داده شده است.

انزل وب

این ساعت تیتانیومی دارای وزن نسبتا زیادی است اما شما میتوانید در سفر ها و مسیر های طولانی آن را در جیب خود قرار دهید.

Linde Werdelin’s Reef

قیمت:۲٫۴۰۰۰۰۰ میلیون تومان

Reef برای اشخاصی که به غواصی و شیرجه زذن در عمق های زیاد علاقه دارند مناسب است،شما میتوانید مشخصات،عمق و زمان شیرجه خود را که توسط ۳ تایمر در صفحه نمایش رنگی Reef نمایش داده میشود مشاهده کنید.

انزل وب

LCD رنگی ۵۵mm این ساعت با یک قاب محکم از یاقوت پوشیده شده است،همچنین میتوانید زمانی در حال ارسال اطلاعات غواصی مثل،عمق،دمای آب و.. هستید Reef را با یک USB نیز شارژ کنید.

Porsche Design P’6520 Compass Watch

قیمت:-

یک ساعت پیش آهنگی مناسب برای سفر در کوهستان و جنگل های ناشناس ،این ساعت تیتانیومی توسط شرکت پورشه طراحی شده و طرح آن از ساعتی که Ferdinand Alexander Porsche در سال ۱۹۷۸ ساخت گرفته شده است .

انزل وب

از ویژگی این ساعت میتوان به قطب نما و ضد آب بودن آن در عمق ۴۸ متری اشاره کرد.

TokyoFlash Kisai Kaidoku

قیمت:۱۴۰,۰۰۰ هزار تومان

TokyoFlash یک ساعت متفاوت برای اشخاص خاص است،این ساعت در مسابقه طراحی ساعت ژاپن توسط Tynan Mayhew کانادایی که فقط ۱۵ سال سن داشت طراحی شد.

انزل وب

این ساعت به جای نمایش اعداد املای گفتاری آنها را نمایش میدهد به طور مثال ساعت ۴:۲۰ را به صورت Four Twenty نمایش میدهد،علاوه بر این زمان حال را به صورت چشمک زن نمایش میدهد تا از میان اعداد نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش قابل تشخیص باشد.

Kyocera Kokoro

قیمت:-

Kokoro به والدین اجازه میدهد تا به وسیله تکنولوژی موبایل از فرزندانشان مراقبت کنند علاو بر این ویژگی ها و صفحه نمایش آن بسیار ساده است(بطور مثال:Call: Mom ،با مامان تماس بگیر) ،Kokoro دارای یک دوربین برای چت ویدیویی و یک کنترل کننده ضربان قلب که اطلاعات را توسط ایمیل برای والدین ارسال میکند است.

انزل وب

Kokoro توسط Birgitta Salim که دانشجو هنر در دانشگاه سان فرانسیسکو(San Francisco) است طراحی شده است.

Phosphor E Ink Digital

قیمت:۱۱۰,۰۰۰ تا ۲۱۰,۰۰۰ هزار تومان

Phosphor به جای LCD زمان را با جوهر الکتریکی(همان چیزی که در Kindle و Kobo نیز استفاده شده است) نمایش میدهد،و این به بدان معنی است که انرژی کمتری نسبت به بقیه ساعت ها استفاده میکند، همچنین نور خورشید نیز برای دیدن اعداد مشکل ساز نمیشود و باعث کمک به بینایی شما میشود.

انزل وب

این ساعت زمان را به صورت ترکیبی از ساعت آنالوگ و دیجیتال نمایش میدهد که براحتی قابل درک است،از ویژگی های Phosphor میتوان به نمایش همزمان ۲ زمان مختلف در ۲ منطقه زمانی و ضد آب بودن آن تا عمق ۴۸ متری اشاره کرد.

 

خرید ساعت کاسیو 503

 

 

خرید ساعت کاسیو 503 یکی از زیباترین ساعت های جدید شرکت کاسیو می باشد این ساعت که از طراحی فوقالعاده زیبا برخوردار است چشم هرکسی را به خود جذب می کند این ساعت مخصوص آقایان شیک پوش امروزی می باشد .طراحی ظاهر این ساعت به نحوی است که دارای شیشه ضد خش و بدنه ضد آب می باشد .ما مفتخریم تا بهترین محصولات را برای شما نیز ارسال کنیم .اگر می خواهید یک خرید خوب و امن داشته باشید می توانید همین حالا خرید خودتان را از فروشگاه ما نیز انجام دهید.

خرید پستی ساعت کاسیو
خرید پستی ساعت کاسیو

فروشگاه ساعت کاسیو
فروشگاه ساعت کاسیو

ساعت جدید کاسیو
ساعت جدید کاسیو

خرید ساعت کاسیو اصل
خرید ساعت کاسیو اصل

خرید ساعت کاسیو ارزان
خرید ساعت کاسیو ارزان

این ساعت جزو ساعت های جدید سال 2013 می باشد که مخاطبان بسیار زیادی را نیز جذب خود کرده است .پس جزو اولین کسانی باشید که این ساعت را خریداری می کنند.بهترین ها حق شماست پس جدیدترین ساعت کاسیو را از ما بخواهید .

قیمت:38000تومان

 

ساعت اصل کاسیو ادیفایس مدل 544

 

 

خرید اینترنتی و پستی ساعت مچی کاسیو مدل ef-544 ادیفایس برای اولین بار در فروشگاه ساعت مچی کاسیو آرنا با تخفیف ویژه به همراه جعبه مخصوص در دو رنگ صفحه مشکی و سفید با بند و بدنه تمام استیل ضد حساسیت با شیشه ضد خش و دارایی روز شمار.این ساعت مچی دارای بدنه استیل و ضد ضربه می باشید دستان شما نیز در اختیار جذابیت است اصل این ساعت مچی را می توانید از فروشگاه ما با قیمت بسیار مناسب تهیه و خریداری کنید.ما بهترین های ساعت مچی را برای شما ارسال می کنیم.


خرید پستی ساعت کاسیو

ساعت مچی 2013 کاسیو

ساعت مردانه کاسیو
ساعت کاسیو



ساعت کاسیو مدل 544 ادیفایس


قیمت:38000 تومان

ساعت مچی کاسیو اصل مدل 1001

 

 

ساعت مچی جدید مردانه مدل EF-1001 کاسیو ادیفایس در فروشگاه تخصصی ساعت کاسیو آرنا.ساعت کاسیو یکی از بهترین مارک های روز دنیا می باشد که به دلیل استحکام بالا و شیک بودن محبوبیت زیادی را در بین همگان به دست آورده است ساعت مچی موجود در فروشگاه ساعت تقویم دار می باشد بند آن استیل و رنگ صفحه مشکی می باشد


خرید اینترنتی ساعت کاسیو مدل 1001


ساعت کاسیو مدل 1001

ساعت مدل 1001ادیفایس کاسیو

ساعت کاسیو

قیمت:38000تومان

ساعت کاسیو مدل ef-506

 

 

فروشگاه ساعت کاسیو آرنا عرضه ساعت کاسیو مدل ef-506 را بصورت خرید پستی انجام میدهد.ساعت کاسیو ادیفایس مدل 506 با بند تمام استیل و کاملا مقاوم و دارایی شیشه ضد خش و همچنین این ساعت مچی تمام اسپرت ضد آب نیز میباشد.شما میتوانید بصورت مستقیم و با کلیک بر روی سبد خرید ساعت مچی کاسیو مدل 506 ورزشی را با هزینه ای مقرون به صرفه در دستان خود داشته باشید.
مشخصات ساعت کاسیو:
برند:CASIO EDIFICE مدل 506

تولید : تحت لیسانس کاسیو ژاپن

وضعیت موتور:تک موتوره

وضعیت فیزکی :شیشه ضد خش / بنداستیل / صفحه سفید و مشکی

خرید اینترنتی و پستی ساعت مچی کاسیو طرح ادیفایس در فروشگاه ساعت مچی کلاک بیز با قیمتی باور نکردنی.

با بند استیل و شیشه ضد خش به همراه جعبه , بهترین هدیه برای کسانی که دوستشان دارید.

خرید ساعت کاسیو

ساعت کاسیو


خرید ساعت کاسیو مدل 506



ساعت مردانه مدل 506 کاسیو

قیمت:43000 تومان

 

 

خرید ساعت مچی زنانه CK طرح Art نگین دار

 

خرید ساعت مچی زنانه CK طرح Art نگین دار

 

خرید ساعت مچی زنانه CK طرح Art نگین دار

ck6 خرید ساعت مچی دخترانه طرح CK بند چرم

خرید ساعت مچی زنانه سواچ رنگی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ساعت دیزل 2013

خرید ساعت مچی لمسی
خرید ساعت مچی لمسی
ساعت مچی آکوا
ساعت مچی آکوا


خرید ساعت مچی گوچی

خرید ساعت مچی سامورایی

 

خرید ساعت مچی زنانه طلایی سی کی


 

ساعت مچی زنانه

خرید ساعت سواچ آبی نگین دارساعت مچی سواچ آبی نگین دار
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم مطالبی رو که در این وبلاگ قرار میدم براتون مفید باشه و از انتخابتون ممنونم...
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اینجا همه چی درهمه و آدرس neloo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 960
بازدید ماه : 1909
بازدید کل : 98854
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1





برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب





استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب






فال حافظ